poniedziałek, 19 września 2011

Wyszperałam w necie..

Już Wam pokazywałm obrazki które wiszą u mnie na ścianacy. Jeden z nich bardzo lubię, a mianowicie ten:


Nie uwierzycie z jaką radością odkryłam, że jest do niego drugi do kompletu :)


Wzorek już mam ściągnięty więc teraz czeka na swoją kolej. Dla zaintersowanych wstawiam oba wzorki:

 Na koniec a tak naprawdę powinnam na początku: dziekuję wszystkim odwiedzającym za wizytę a komentującym za miłe słowa. Pozdrawiam Was serdecznie!!
P.S. wypatruję dalej listonosza z prezencikiem od Beatki, jak tylko dotrze to zaraz się z wami podzielę moim szczęściem :)

5 komentarzy:

  1. faktycznie prześliczne te obrazki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyszyjesz, będzie piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. śłiczny już sie nie mogę doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :)) Takie radosne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aleksandro! Przywędrowałam tu, do Ciebie, po tym, jak zaczęłaś obserwować mojego bloga - niezmiernie mi miło:) Chylę czoło przed Twoim wkładem pracy w wyszywanie... To niesamowite, jak wiele haftów wyszło spod Twoich rąk! Jesteś niesamowitą osobą!!! I bardzo dziękuję za podanie wzorków!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia

    OdpowiedzUsuń