poniedziałek, 30 stycznia 2012

Obrazek dla córci

Tak prezentuje się obrazek dla Oliwki. Może nie powala na kolana ale małej się podoba i już wisi na ścianie w jej kąciku. W planach mam jeszcze ozdobienie ramki ale jako, że moje talenty plastyczne w tej materii są małe więc jeszcze się zastanawiam jak się za to zabrać.



A tak się prezentuje karteczka urodzinowa, którą ostatnio wyszyłam i juz wysłałam do adresata. Mam nadzieję, że mu się spodoba :)


**********************************************************************************
Dziękuje serdecznie za wszystkie mile komentarze oraz witam nowych obserwatorów :)
Spotkania w bibliotece były dopiero 3 ale są naprawdę fajne,w miłej atmosferze pokazuję innym Paniom jak się zabrać za haft matematyczny i dziele się z nimi moimi wzorkami. Jestem bardzo wdzięczna Pani Lidii (bibliotekarce), że udało nam się te spotkania zorganizować.

**********************************************************************************
Zapisałam się też na cudowne candy scrap.com.pl  może mi się poszczęści :)

5 komentarzy:

  1. Obrazek wygląda pięknie, a dla karteczki jestem pełna uznania, pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowności :)
    jak tak patrze na ten haft matematyczny to sama mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek wyszedł super. A karteczka jestem pod wrażeniem- dla mnie ten rodzaj twórczości to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  4. i obrazek,i karteczka przesliczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Oliwka pewnie oszalała ze szczęścia wyszło super :) A adresat też na pewno będzie szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń